- Aukioloaikoina kampuksilla, katso tarkemmat ajat alta.
- Tarvittaessa voit sopia asiointiajan aukioloaikojemme ulkopuolelta.
- Sähköpostitse (opiskelijapalvelut(at)jamk.fi)
- Puhelimitse
- Chatissä
- Helpdeskin kautta (katso ohjeet alta)
- Suojatulla sähköpostilla (katso ohjeet alta)
Helpdesk
Jos sinulla on JAMKin tunnukset > Helpdeskin kautta
- Klikkaa "Jätä palvelupyyntö" ja kirjaudu sisään.
- Klikkaa "New ticket"
- Valitse kategoria-kentästä: Study Services - Opintopalvelut > Degree Students / Tutkinto-opiskelijat
Jos et pääse kirjautumaan Helpdeskiin, jätä pyyntösi avoimella lomakkeella.
Suojattu sähköposti
Voit lähettää JAMKille suojatun sähköpostin kautta henkilötietoja, muita luottamuksellisia tai arkaluonteisia tietoja tai niitä sisältäviä liitteitä. Tällaisia voivat olla esimerkiksi henkilötunnus, pankkitilinumero tai terveydentilaa koskevat tiedot.
Suojattu sähköpostiviesti lähetetään verkkosivun kautta opiskelijapalvelut(at)jamk.fi osoitteeseen.
Huom. Jamkin opiskelijasähköpostista lähetetty posti on jo suojattu.